OM
Vi är en paraplyorganisation bestående av patient-, brukar och anhörigföreningar inom det psykiatriska området. Vi arbetar för ett ökat inflytande för personer med psykisk ohälsa.

UPPROP
Ingen ska behöva välja mellan att köpa mat, betala hyran eller hämta ut mediciner för att få ekonomin att gå ihop. Ändå är det verkligheten för många med psykisk ohälsa. Därför lanserar NSPH, RSMH och Mind uppropet “Att må dåligt ska inte kosta allt” med krav på ekonomisk trygghet vid psykisk ohälsa. Läs mer och skriv under här!